پژواک هابی
پژواک هابی ماشین معرفی ماشین سوختی بنزینی BAJA 5b ROFUN موتور 29 سی سی

معرفی ماشین سوختی بنزینی BAJA 5b ROFUN موتور 29 سی سی

تاریخ انتشار : 20-08-1402
تعداد بازدید مقاله : 86

ماشین سوختی بنزینی BAJA 5b با حجم موتور 29 سی سی از برند روفان (ROFUN) که دارای سرعت 100 کیلومتر بر ساعت است. این ماشین آفرود مناسب برای همه سطوح (کوهستانی جنگلی شنی ماسه ای صحرایی آسفالت سنگی و ...) است و همه جا میتونید هدایتش کنید. باتری قابل شارژ داره و سوخت مصرفی این ماشین محلول روغن موتور دو زمانه و بنزین معمولی است. رادیو کنترل این ماشین 2.4 گیگاهرتزی هست و تقریبا تا 300 متر برد کنترلی دارد. کمک فنرهای روغنی و ترمز دیسکی دارد. اگه میخوای کلی هیجان رو تجربه کنی حتما باید با این ماشین یه دوری بزنید.

ماشین کنترلی سوختی بنزینی BAJA 5 B ROFUN 29cc :

ماشین کنترلی بنزینی BAJA 5B ROFUN تک دنده فلزی با یک بدنه جذاب آرسی و در کلاس باجا گزینه ای دوست داشتنی برای علاقه مندان به ماشین های سوخت بنزین است . دارای سیستم فنربندی مستقل برای حرکت بر روی سطوح سخت میباشد

ماشین کنترلی آفرود یا همان سوختی اصطلاحاً به ماشین هایی گفته می شود که دارای یک موتور سوختی از نوع بنزینی و یا نیترو بوده که توسط ریموت کنترل هدایت می شوند .

این ماشین های کنترلی سوختی امروزه جزو محبوب ترین محصولات در دسته ماشین کنترلی ها هستند که در رده های نیمه حرفه ای تا تمام حرفه ای طراحی و تولید می شوند و در تمامی رده های سنی طرفداران بسیار زیادی دارند .

بی شک شما نیز پس از آشنایی با ماشین کنترلی سوختی و یادگیری آن ها متوجه خواهید شد که این ماشین ها جزء محبوب ترین وسایل سرگرمی هستند .

این ماشین دارای کلاج آپشن و ترمز دیسکی است.

این ماشین کنترلی آفرود به یاری گیربکس قدرتمند هم شتاب اولیه فوق العاده و هم سرعت نهایی مناسبی دارد , ماشین  باجا روفان یک آرسی با فنر بندی و شاسی فلزی با کیفیت و آماده بازی در هر محیط آفرودی برای علاقه مندان به ماشین کنترلی می باشد.


سرعت ماشین کنترلی سوختی BAJA 5B ROVAN :

همان طور که در قسمت های قبل توضیح داده شد این ماشین کنترلی یک ماشین سرعتی می باشد . سرعت در نظر گرفته شده برای این ماشین کنترلی 100 کیلومتر می باشد و بازی با این ماشین را در همه سطوح (جنگلی ماسه ای کوهستانی آسفالت شنی کویر و...) برای شما امکان پذیر کرده است . سرعت این ماشین با توجه به نوع کلاس آن در نظر گرفته و ساخته شده است .


موتور سوختی بنزینی با حجم 29 سی سی :

موتور این ماشین سوختی هست با حجم 29 سی سی که قدرت خیلی بالایی داره و سرعتش تا 100 کیلومتر میرسه.

این موتور دو زمانه و سوختش محلول بنزین و روغن مخصوص موتور های دو زمانه است.

کمک فنر های روغنی :


کمک فنر های این ماشین روغنی هستند و با توان بالایی که دارند این امکان رو به شما میدهند که در سطوح ناهموار این ماشین را هدایت کنید.

اگزوز آپشنال (موزی) :


اگزوزی که روی این ماشین هست جزو اگزوز های آپشن هست که به اصطلاح موزی نام دارد.


صدای بیشتری نسبت به اگزوز های معمولی دارند.

این اگزوز 20% به قدرت موتور اضافه میکند و 20% هم مصرف سوخت را کاهش میدهد.


باتری :

باتری این ماشین 6 ولت 3000 میلی آمپر هست که برای کنترل ماشین بهش نیاز هست.

نظرات کاربران

دیدگاه های ارسالی شما

در حال حاضر نظری ثبت نشده است!

ارسال دیدگاه